Izazov

Brendiranje

Dizajn

 

usluge

Grafički i digitalni dizajn

tim

Igor Adamović

Branding, illustrations, design

studija slučaja

Korus 1.0

Kompanija Korus iz Beograda je jedno od značajnijih imena u domenu materijala za digitalnu štampu, alata i pribora za doradu i aplikaciju. Zastupnik je je brendova Avery Dennison, 3M, Flexa, Cgate, Ongropack, 3D System, Flexa, Olfa i drugih renomirani svetskih proizvođača.

Control Creative je pre svega angažovan kako bi kompaniji Korus pomogao da pojam konkurentske prednosti definiše kao sposobnost preduzeća da u očima potrošača svoju ponudu učini atraktivnijom i vidljivijom od konkurentske.

"Control Creative uspešno doprinosi kreiranju pozitivnog imidža naše firme. Naši klijenti, i sami profesionalci u oblasti vizuelnih komunikacija, sa oduševljenjem dočekuju svaku našu novu kampanju. Rezultat saradnje sa Control Creative timom svaki put je prepoznatljiv, jedinstven i upečatljiv."

Maja Vulin

CEO, Korus

Izazov

U okviru procesa istraživanja i dijagnostikovanja pozicioniranosti kompanije, identifikovali smo glavni izazov projekta – potrebno je kreirati identitet koji će podržati i predstavljati ambiciju kompanije - da obezbedi kvalitetne usluge i da proširi svoju prodajnu mrežu širom zemlje.

Rešenje

U pristupu novom grafičkom rešenju, koristili smo princip jednostavnosti "Manje je više". Kreirali smo grafički patern koji podržava logotip i može da živi i nezavisno od logotipa kompanije Korus. Na ovaj način dobili smo dinamičan identitet, kako u koloritetu, tako i u pokretljivosti i različitoj primeni.

U praksi se pokazalo kao pun pogodak kada je reč o vizuelnoj prepoznatljivosti kompanije Korus.